Xotira abadiy, qadr – muqaddas!

Har yili 9-may sanasi yurtimizda “Xotira va qadrlash kuni” sifatida alohida ehtirom bilan nishonlanadi. Bu kun — Vatan ozodligi, tinchligi yo‘lida fidokorona xizmat qilgan avlodlar xotirasiga hurmat bajo keltirish, ularning jasorati va matonatini yod etish, yosh avlod qalbida vatanparvarlik tuyg‘ularini mustahkamlashga xizmat qiladi.

Mazkur sana munosabati bilan Institutning may oyi tinglovchilari orasida “Xotira abadiy, qadr – muqaddas!” shiori ostida “Maktabgacha ta’lim metodikasi” kafedrasi tashabbusi bilan badiiy-ijodiy ko‘rgazma tashkil etildi.

🎨 Ko‘rgazmaning asosiy maqsadi:

  • Tinglovchilarni tarixiy xotirani asrash, jasoratli avlod xotirasini e’zozlashga chorlash;

  • Urush va tinchlik, fidoyilik va vatanparvarlik haqida badiiy ifoda orqali fikr yuritish;

  • Yosh ijodkorlarning iqtidorini namoyish etish va ularni ma’naviy-estetik tarbiyalash.

✍️ Badiiy-ijodiy ishlarda:

Ko‘rgazma doirasida tinglovchilar tomonidan tayyorlangan rasmlar, qo‘lyozma sherlar, maqolalar, xotira hikoyalari, kollejlar va boshqa turdagi ijodiy ishlar namoyish etildi. Har bir asarda urush yillaridagi mashaqqat, ota-bobolarimizning matonati, bugungi tinch hayot uchun minnatdorchilik tuyg‘usi ifodalangan.

📍 Ko‘rgazma nafaqat ma’naviy yuksalishga, balki ijodkorlik salohiyatini ochishga ham xizmat qildi. Professor-o‘qituvchilar tomonidan ishtirokchilarning ishlari e’tirof etildi, eng faol ijodkorlar rag‘batlantirildi.

✨ Ruhimizda tiriklikni, tarixda haqiqatni asraylik!

Bunday tadbirlar yosh pedagoglar ongiga milliy qadriyatlar, tarixiy xotira va vatanparvarlikni singdirishda muhim o‘rin tutadi. Tarbiya jarayonida badiiy estetik faoliyatni qo‘llash esa ularning kasbiy mahoratini oshirishga xizmat qiladi.

📌 Xulosa o‘rnida:

“Xotira va qadrlash kuni” doirasida o‘tkazilgan badiiy-ijodiy ko‘rgazma tinglovchilarga tarixni eslash, qadrlash va kelajak uchun mas’uliyatni his qilish imkonini berdi. Bu kabi ma’naviy-ma’rifiy tadbirlar orqali milliy ruh, tarixiy xotira va ijodiy tafakkur bir-birini boyitadi.